
Benim Adım Kırmızı
orhan pamuk
M
Mervekoroglu
27.01.2014
7/10
Çok güzel bir konuydu ama nakkaşlığın bu kadar detayı beni sıktı açıkçası.Üslubu okutuyor kendisini yani nobelli yazar olduğu belli:)) Bir şans daha:))
Baskı: Benim Adım Kırmızı

orhan pamuk
27.01.2014
Çok güzel bir konuydu ama nakkaşlığın bu kadar detayı beni sıktı açıkçası.Üslubu okutuyor kendisini yani nobelli yazar olduğu belli:)) Bir şans daha:))
Baskı: Benim Adım Kırmızı