elif şafak
27.10.2014
çok beğendim çok güzel ve akıcı bir kitap ama tarihi bilgilerin daha doğru olmasını isterdim.ve mimar sinan ı daha iyi öğrenebilmeyi.
Baskı: Ustam Ve Ben