K
kamino

06.02.2015

8/10

Başları sıkıcı ve ağır olsa da, kitabın yarısından sonrası gayet akıcı ve güzeldi. Devam kitabını da merak ediyorum.

Baskı: Yeniay (Alacakaranlık, #2)