şebnem burcuoğlu
16.07.2015
Bir akşamda bitirdiğim, katıla katıla gülerek okuduğum bir kitaptır. Sabun köpüğü gibi görünse de ince ince tespitleri çok yerinde, detaylarda düşündürüyor.
Baskı: Kocan Kadar Konuş