Şahika Feraye
Şahika Feraye

sinan akyüz

E
efendi zibidi

03.06.2014

7/10

Çok akıcı ve sürükleyiciydi. Sonunu pek beğenmedim. Sanki yazar yazmaktan sıkılmış gibiydi. Bir anda konudan konuya atlamaya başladı. Ancak okuyucuyu zorlamayan kitapları severim. O açıdan bana hitap etti. Bir de diyaloglar samimi gelmedi bana. Acemiceydi. Bu devirde böyle bir konuşma yapılmaz diye düşündüğüm çok konuşma vardı.

Baskı: Şahika Feraye