
Şahika Feraye
sinan akyüz
E
efendi zibidi
03.06.2014
7/10
Çok akıcı ve sürükleyiciydi. Sonunu pek beğenmedim. Sanki yazar yazmaktan sıkılmış gibiydi. Bir anda konudan konuya atlamaya başladı. Ancak okuyucuyu zorlamayan kitapları severim. O açıdan bana hitap etti. Bir de diyaloglar samimi gelmedi bana. Acemiceydi. Bu devirde böyle bir konuşma yapılmaz diye düşündüğüm çok konuşma vardı.
Baskı: Şahika Feraye