Sessiz Ev
Sessiz Ev

orhan pamuk

S
Sevil-ebilmek

11.01.2013

8/10

eğer ödevim olmasa belki de en başında bırakıp, okuyamayacağım bir kitaptı.. Ama sonra çok severek bitirdiğimi hatırlıyorum... Selahattinin inançlarını sorgulayışına eşinin ;Töbe de Selahattin!!! demeleri aklıma kazınmış olmalı.. ilk aklıma gelen o oldu da.. :)

Baskı: Sessiz Ev