
Sessiz Ev
orhan pamuk
S
Sevil-ebilmek
11.01.2013
8/10
eğer ödevim olmasa belki de en başında bırakıp, okuyamayacağım bir kitaptı.. Ama sonra çok severek bitirdiğimi hatırlıyorum... Selahattinin inançlarını sorgulayışına eşinin ;Töbe de Selahattin!!! demeleri aklıma kazınmış olmalı.. ilk aklıma gelen o oldu da.. :)
Baskı: Sessiz Ev