tezer özlü
25.07.2014
Çok sıcak, içten, samimi bir anlatımı var. Sanki yıllardır dost olduğunuz biri size yaşam öyküsünü anlatıyormuş gibi okuyorsunuz kitabı. Güzeldi öneririm...
Baskı: Çocukluğun Soğuk Geceleri