A
aycndgn

25.07.2014

8/10

Çok sıcak, içten, samimi bir anlatımı var. Sanki yıllardır dost olduğunuz biri size yaşam öyküsünü anlatıyormuş gibi okuyorsunuz kitabı. Güzeldi öneririm...

Baskı: Çocukluğun Soğuk Geceleri