A
Almila Selcen

01.11.2012

4/10

Sade bir dili var, akıcı, kolay okunan bir kitap. Okuyucuya bir katkısı olacağını düşünmüyorum. Anlatılan olayları değerlendirirken gerçek hayatta bu denli basit ve kolay atlatılacak türden olaylar olmadığını düşünüyorum.

Baskı: Sınırın Güneyinde, Güneşin Batısında