
Ustam Ve Ben
elif şafak
S
sözde sosyalist
03.03.2015
9/10
Bayağı iyiydi. Kendimi Mimar Sinan'ın kalfalarından biri gibi hissettim kitabı okurken...
Baskı: Ustam Ve Ben

elif şafak
03.03.2015
Bayağı iyiydi. Kendimi Mimar Sinan'ın kalfalarından biri gibi hissettim kitabı okurken...
Baskı: Ustam Ve Ben