yaşar kemal
06.12.2014
Çok akıcı bir roman. Dili ve uslubu da çok hoş. İsmi İshak Paşa Sarayı Efsanesi olsa daha mı iyi olurdu acaba?
Baskı: Ağrıdağı Efsanesi