kristin hannah
25.09.2013
Krıstın Hannahın ilk okuduğum romanı evden çok uzakta'ydı ve sonra diğer romanlarını da okumaya karar verdim. Bu romanı gerçekten çok güzeldi, insanı derinden etkiliyo,duygusal bir kitap,ilk defa bir kitabı okurken gözlerim doldu...
Baskı: Gece Yolu