Gece Yolu
Ateşböceği Yolu, Kış Bahçesi ve Gerçek Renkler kitaplarının yazarı Kristin Hannah'ın aşka ve kaybetmeye dair dokunaklı yeni romanı Hayat size bir dizi seçenek sunar. Beklemek... Geçmişe tutunmak... Unutmak... Affetmek... Siz hangi yolu seçerdiniz? On sekiz yıldır çocuklarının ihtiyaçlarını her şeyden üstün tutan Jude Farraday'in ikizleri Mia ile Zach zeki ve mutlu birer gençtir. Defalarca evlatlık verilen ve karanlık bir geçmişe sahip olan Lexi kısa sürede Mia'nın en yakın arkadaşı ve bu birbirine bağlı ailenin de bir parçası olur. Jude çocuklarının iyi bir yaşam sürmesi ve tehlikelerden uzak olmaları için her şeyi yapmıştır. Ancak lisedeki son yılları hepsini büyük bir sınavdan geçirir ve sıcak bir yaz gecesi, verilen yanlış bir kararla hepsinin hayatları altüst olur. Farraday ailesi göz açıp kapayıncaya kadar paramparça olacak, Lexi her şeyini kaybedecektir. Sonraki yıllarda, hepsi o gecenin doğurduğu sonuçlarla yüzleşir ve unutmaya çalışır. Ya da affetme cesaretini kendinde bulmaya... Hayat dolu ve evrensel bir roman... Gece Yolu annelik, kimlik, aşk ve affetmeye dair soruları derinlemesine işliyor. Hem kaybetmenin verdiği şiddetli acıyı hem de ümidin hayret verici gücünü gözler önüne seren aydınlatıcı, yürek parçalayıcı bir roman. Kristin Hannah aile özlemi, insan kalbinin direnci ve sevdiklerimizi affetme cesaretine dair unutulmaz bir hikâyeyi olabilecek en iyi şekilde anlatıyor. "Gece Yolu insan ruhunun affetme konusundaki eşsiz gücüne dair özel bir kitap." New York Journal of Books "Gece Yolu'nu okuyup da hikâyesinden ve karakterlerden etkilenmemeniz imkânsız. Kitabı bitirdikten sonra bile etkisini birkaç gün üzerinizden atamayacaksınız." The Huffington Post "Gece Yolu'nu son sayfasına kadar ağlayarak okuyacaksınız." The Daily Mail "Vay canına! Sanırım Kristin Hannah en güzel kitabını yazdı. Hannah her zaman harika hikâyeler yazıyor ama Gece Yolu ilk sayfasından itibaren sizi etkisine alıp bitinceye kadar elinizden düşürmek istemeyeceğiniz türden bir hikâye." Bestsellersworld.com
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (279)Hannah'ın kitapları bende bağımlılık yapacak belli oldu ve kitaplığımda ayrı bir yerleri olacak.. Olayların dramatize edildiği kitaplardan pek hoşlanmam. Gece Yolu'nda her şey dozajında verilmiş. Bir sonraki sayfaya geçmek için sabırsızladırmak her yazarın harcı değildir. Kristin Hannah bunu çok güzel başarmış. Diğer kitaplarını da mutlaka okuyacağım. Lexi, Zach ve Mia'yı okumak çok keyifliydi. Ama Grace.. Bambaşkaydı. Yanınızda olmasını ve ona sarılmayı isteyeceksiniz..
http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2016/09/gece-yolu-kitap-yorumu.html BAYILDIM! Kristin Hannah'ın gerçekten sihirli bir üslubu var. Okuyucuyu nereden vuracağını çok iyi biliyor. Kitapta olaylar bir türlü durulmuyordu.
"Ateşböceği Yolu kitabı kadar etkilenebilir miyim yeniden" diye şüphe ile elime almışken Gece Yolu'nu, bir kez daha kendimi karakterlerin hayatlarında sürüklenirken buldum; hem de kitabın başından beri. Tüm sürükleyiciliğiyle elimden bir kez daha bitene dek bırakmak istemediğim bir Kristin Hannah kitabı daha, en sevdiğim kitaplarım arasına girdi. Kalemine sağlık Kristin Hannah; karakterlerine, duyguları anlatımına ve kalbime zihnime yansıtma becerine hayranım... Gece Yolu; bir kez daha dostluğu, öfkeyi, esas sorunları göremeyecek kadar acıya gömüldüğümüz anları ve farkındalıkları anlatıyor. Kalemi o kadar sağlam bir hikaye ki, Kristin Hannah işte... :)
Eve giden yol; GECE YOLU... Türkiye’de ‘Ateşböceği Yolu’ kitabıyla tanınan Kristin Hannah’ın kişilik, aşk ve kaybetmeye dair etkileyici romanı: GECE YOLU... Aslında eve giden yol Gece Yolu... Lexi’nin, Mia’nın, Zach’ın ve Jude’un hikayesi bu... Mia ve Zach; Mutlu bir ailede sevgi içinde büyümüş, hiçbir şeyin eksikliğini çekmemiş (Mia’nın arkadaş eksiği dışında), doğduklarından beri hiç ayrılmayan, biri kız biri erkek ikizler. Mia kendine dönük, Zach hayata... Lexi; Annesi terk edince koruyucu ailelerde, yurtlarda kendi hayat mücadelesini vermiş, kendini yoktan var etmiş, annesinin aksine ‘iyi insan’ olmak için savaşan bir kız. Hayatın ona çok da adil davrandığı söylenemez... Jude; İkizleri Mia ve Zach için helikopter anne olmuş, tüm varlığını onlara ve bahçesine adayan bir kadın. ANNE. Bir gün kesişiyor yolları ve hayatlarındaki dönüm noktası oluyor bu tesadüf. Lexi’nin hayatındaki vazgeçilmez iki insan oluyor Mia ve Zach; biri sevdası, biri kardeşten öte sevdiği candostu. Ama bir akşam, eve yaklaşık 1,5 km kala duruveriyor zaman, o yoldan eve gidemiyor 18 yaşındaki Mia... Düşünmeden verilen bir karar, bu kararın yanlışlığı ve bu yanlış sonucunda parçalanan, birbirinden çok uzaklara savrulan yürekler, biten hayatlar... Kim suçlu ya da suçlu var mı? Yıllar yılı süren bir savaş, unutmak ya da affetmek için çabalanan. Bir insan karşısındakini ne kadar sevebilir, sevgisi için nelerden vaz geçebilir ya da neleri affedebilir? Bu soruların cevabı ve daha fazlası bu kitapta. Kristin Hannah’ın o sıcacık ama bir o kadar da acıtan kaleminden çıkan tümceler, ılık ılık akıyor gözlerinizden yüreğinize doğru ve aynı zamanda da yüreğinizden gözlerinize doğru... Hayatla bir alış-veriş gibi bu kitabı okumak... Almak ve vermek... Aldıklarının karşılığını ödemek gibi... Bu kitabı okurken içiniz acıyacak... Orijinal Adı: Night Road Çevirmen: Solina Silahlı Basım Yılı: 2012 Yayınevi: Pegasus Yayınları
Pazar günü öğleye doğru yayımlanan ortalama bir yabancı film kıvamında.Ötesi fazla.
Önce Lexi'ye ağladım , Sonra Mia'ya ve Lexi'den ayrılmak zorunda kalan Zach'e... Mia'nı ölümünden kendini sorumlu tutan Lexi'ye .. Zach ve Grace'den Ayrılmak zorundaLexi ye ağladım bu kitapta çok ağladım ....
Kristin Hannah'ın en sevdiğim ikinci kitabı. Kitabın son 150 sayfasına ağlamaya başladım ve kimse durduramadı. Belki de o dönem çok duygusaldım bilemem. Şimdiye kadar en çok ağladığım kitap bu kitap. Kesinlikle okunulası
Bu kitap beni Kristin Hannah'la tanıştırdı, kitaplar içerisine atılmama sebep oldu. Okuyalı çok uzun bir zaman geçti ama nasıl ağladığım hala daha aklımda. Bu kitabın konusunu uzunca anlatmak gelmiyor içimden, doğru kelimeleri seçemiyorum. Zaten yazılanlar yeterli olur ama benim diyebileceğim tek şey: MUHTEŞEM. Mutlaka okuyun diyorum, tavsiye ediyorum. Mükemmel bir hayatta kalış romanı. Eskidenki henüz yeni filizlenmeye başlayan "olgun" düşüncelerimle yorumlamıştım kitabı, Jude'den haz etmemiştim. Bir arkadaşımla bu konuda konuşmuştum ve onlar hala daha aklımda. Bir gün bu kitabı tekrar okuyacak, tekrar yorumlayacağım ve kesinlikle unutmayacağım. Benim için bu kadar çok anlam ifade eden bir kitap bulmanın sevincini yaşıyorum. O sonda, mektupta döktüğüm gözyaşları... Deli gibi ağlamıştım. Kesinlikle benim başyapıtlarımdan birisi. Kesinlikle okuyun.
kristin hannah ın okuduğum ilk romanı bu zamana kadar okuduğum en güzel roman okumayanlar mutlaka okumalı.
Kaybetmeye , affetmeye ve tekrar varolmaya dair begis bir hikayeyedi ...
Kristin Hannah ilk okuduğum kız kardeşler arasında kitabından sonra okuduğum ikinci romanı geceyolu kitabıydı yazarı bu kitabında daha çok hayran kaldım başarılı güzel bir kitap okumanızı tavsiye ederim.
Çok güzel ve bir o kadar da ağlatan bir kitapti
Ağlayarak okudum. Anne olmadan okumak gerekir. Yoksa çok duygulu.
çook güzeldi:) bu yazarın okuduğun ilk kitabıydı ve beni kendine hayran bıraktı çok güzel işlemiş karakterleri olay örgüsünü çok düzenli kurmuş baya sürükleyiciydi elimden bırakamadım kaç gün oldu hep elime aldım ama bir türlü başlayamamıştım başlayınca da iki günde bitirdim:) ama baştan söyleyeyim yanınızda bir kutu mendil bulundurun ben bir kutu bitrdim ağlya ağlaya okudum dikkat dikkat ağlama garantili kitaptır:( olaylar günlük olabilecek hepimizin başına gelebilecek -dilerim gelmesin-türde artık ne yazıkki günmüzde olağan hale gelmiş sayılıyor ama bu kitabın ana karakterlerinden biri esas kızımız lexi'nin başına gelmeyen kalmıyor:( okyun derim güzel dersler çıkarılabilir, insanlarla empati kurmak ve hayatın iyi yanlarına odaklanmak için en azından...
Kristin Hannah çok başarılı bir yazar olmasına karşın ani bir ölümle kitap yarısında noktalanmış.
Tek kelimeyle mükemmeldi.. Gerçekten muhteşem bir romandı.. O kadar gerçekçi.. ve hayatın içindedendi ki.. Kesinlikle tavsiye ederim! :')
Bir Kristin Hannah kitabını daha bitirmiş bulunmaktayım... Bir ara o kadar ağladım ki kitaba ara vermek zorunda kaldım. Bu kadının duyguları işleyişine bayılıyorum. Kesinlikle okunması gereken kitaplardan.
Uzun zamandır bir gecede kitap bitirmemiştim. Uzun yıllar unutamayacağım kitaplardan biri.
Kesinlikle harika bir kitaptı. Uzun zamandır beni hıçkırıklara boğan tek kitap oldu. Kristin Hannah muhteşem kalemiyle sizi alıp hikayenin tam ortasına sürüklüyor ve uzun süre etkisinden çıkamıyorsunuz. Kesinlikle okunması gereken bir kitap.
Krıstın Hannahın ilk okuduğum romanı evden çok uzakta'ydı ve sonra diğer romanlarını da okumaya karar verdim. Bu romanı gerçekten çok güzeldi, insanı derinden etkiliyo,duygusal bir kitap,ilk defa bir kitabı okurken gözlerim doldu...
Krisitn Hannah'ın en en begendiğim, en cok ağlatan kitabı
Benzer Kitaplar

Kış Bahçesi

Gerçek Renkler

Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)

Sevgi Uğruna Yaptıklarımız

Duyguların Rengi

Evden Çok Uzakta

Bir Yumak Mutluluk (Blossom Street Serisi 2)

Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)

Küçük Mucizeler Dükkanı (Blossom Street Serisi 1)

Bahçemde Yeşeren Umutlar (Blossom Street Serisi 3)

