O
ozgevedugme

30.03.2015

8/10

ilk defa okuduğum bir yazar, kaç kere tahminde bulunup sonunda ters köşe oldum, ancak severek okudum...tevsiye ederim, sıkılmadan okuyacaksınız....son ana kadar heyecanı bitmeyen, anlatımı güzel bir kitap...

Baskı: Şah Mat (Komiser Sensi ve Dr. Claps, #1)