
Final (Fısıltı, #4)
becca fitzpatrick
K
kahvenintanrisi
01.05.2015
9/10
Sonunun bu şekilde biteceğini tahmin etmemiştim ancak her şeye rağmen merak uyandıran bir roman oldu. Bittiğinde üzüldüm. bir yandan bir yandan da kitabin sonuna sevindim. :)
Baskı: Final (Fısıltı, #4)