Eser· Kitap

Final (Fısıltı, #4)

8.7/10(317)

Hush, Hush serisinin bu nefes kesici Final'inde kader ağlarını örüyor. Nora ve Patch tüm sorunların geride kaldığını düşünmektedir ve genç kız, kovulmuş meleğe karşı hissettiği sevgiden her zamankinden daha emindir. Kovulmuş melek olsun ya da olmasın hayatının aşkı odur. Kökenleri ve kaderleri, birbirlerine düşman olmalarını gerektirse de Nora, Patch'e sırtını dönmeyecektir fakat ikisi de son bir tehlikeyle yüzleşmek için güçlerini toplamalıdır. Hank ölmüştür ve istemeden de olsa Nefilim ırkının lideri olan Nora onun başlattığı işi bitirmek zorundadır. Bu da kovulmuş melekleri, yani Patch'i yok etmesi gerekeceği anlamına gelmektedir. Böyle bir şeyin olmasına asla izin vermeyeceğinden, Patch'le birlikte bir plan yapar. Amaçları savaşı daha başlamadan bitirmektir. Fakat bazen en iyi hesaplanan planlar bile ters gidebilmektedir. Nora yeni görevine alışmaya çalışırken hiç beklemediği bir şekilde, bağımlılık yapıcı bir güce kapılmaktan kendini alıkoyamaz. Savaş hatları çizilirken Nora ve Patch hangi tarafta yer alacaktır? Aralarındaki farklılıklarla yüzleşirken bunları ya görmezden gelecek ya da uğruna savaştıkları sevginin yok olmasına sebep olacaklardır. Nihayetinde aşkın bile üstesinden gelemeyeceği engeller yok mudur?

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Final (Fısıltı, #4)

Final (Fısıltı, #4)

Pegasus Yayıncılık

416 sayfaISBN 97860534300872012-11-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.7/ 10
317 puan
10
155
9
51
8
43
7
21
6
27
5
7
4
8
3
4
2
1
1
0
EElif İlayda· Final (Fısıltı, #4)
10/1005.04.2017

Okuduğum ilk fantastik kitaplardan biriydi. Aynı zamanda okuduğum melek konulu ilk kitaptı. Belki onun etkisiyle belki de gerçekten çok iyi olması sebebiyle öğlen saat 3 - 4 civarında başlayıp ertesi gün sabah 10 gibi serinin tüm kitaplarını bitirmiştim. Şunu söylemeliyim ki kitap fazlasıyla etkileyiciydi. Kitabın dili gayet akıcıydı, okurken olaylar beni içine aldı ve bir baktım ki seri bitmiş. Genel olarak kitabın konusuna baktığımızda düşmüş bir melek olan Patch ve bizim sıradan liseli bir kız olarak bildiğimiz Nora'nın aşkını, birbirleri uğruna yaptıkları fedakarlıkları ve önlerine çıkan engelleri anlatıyor. Pek tabiidir ki karakterlerimiz normal olmayınca engeller ve fedakarlıklar da normal olmuyor. Ayrıca şunu da söylemeliyim ki kitabı okurken beni hayran bırakan sahnelerin yanında geren, ürperten sahnelerde oldu...

Hhergene54· Final (Fısıltı, #4)
7/1020.08.2015

<<PATCH ve NORA>> <<The End>> VE PAtHC Nora'ya dedi ki; "Dokunuşunu hissedemedigimi biliyorum Nora. Ama duygularını hissedebiliyorum. İçimde. Bu benim için herşey demek. Keşke ben de seni, senin beni hissedebildigin gibi hissedebilseydim ama beni sevdigini biliyorum. Hiçbir şey, hiçbir zaman bundan daha önemli olamaz. Bazı insanlar bütün bir hayatı senin bana yaşattıgın duyguları tatmadan yaşıyor. Bunda pişman olunacak birşey yok." <<SON>>

Aalwaysbooks· Final (Fısıltı, #4)
10/1020.07.2015

"Her ne olursa olsun, arkadaşlığımızı asla unutmayacağım." demişti Nora. Ben de diyorum ki ne Scott'ı ne bu harika seriyi hiçbir zaman unutmayacağım. En sevdiğim serilerden biri olarak ölene kadar benimle kalacak.

Kkahvenintanrisi· Final (Fısıltı, #4)
9/1001.05.2015

Sonunun bu şekilde biteceğini tahmin etmemiştim ancak her şeye rağmen merak uyandıran bir roman oldu. Bittiğinde üzüldüm. bir yandan bir yandan da kitabin sonuna sevindim. :)

BblackMİT· Final (Fısıltı, #4)
10/1014.04.2015

Hiiiiiii....:O mükemmel FISILTI serisi ... herkese tavsiye ederim arkadaşlar mutlaka okuyun.

LLulu Marley· Final (Fısıltı, #4)
10/1001.04.2015

alacakaranlık serisinden daha gerçekçiydi karakterler..Bayan Karakterinin güçlü olması daha okunabilir kılıyor.. Böyle mızmız kızları sevmiyorum kadınlar güçlüdür...

Bbetfln· Final (Fısıltı, #4)
7/1008.03.2015

Bu kitap hakkında ne düşündüğümü bilemiyorum açıkçası. Seriye bütün olarak baktığımızda konu güzel ama sanki son kitap gereğinden fazla uzatılmış gibi geldi. Diğer kitaplarda en fazla 1 tane ana olay varken bu kitapa kalan her şeyi sıkıştırmaları hiç hoş olmamış. Ayrıca boşluklar da vardı, örneğin en basiti Vee 'nin nefil olması yarım sayfada söylendi neredeyse. Sırf Scott için bu puan ddiyebilirim, ayrıca Nora üç kitapta da salakken basina buyruk davranıp her şeyi mahvederken bu kitapta her şeyi toparlaması da inandırıcı değildi

Dduygu1805· Final (Fısıltı, #4)
10/1003.03.2015

Gerçekten tam bir final kitabı olmuş çok beğendim sonunda bir an Patch gerçekten öldü sandım ama neyseki kitap mutlu sonla bitti güzel okuması keyifli bir seriydi benim için.

Ccatherine· Final (Fısıltı, #4)
10/1007.02.2015

serinin son kitabı gerçekten heyecanlı ve güzel. nefil ırkı ve kovulmuş meleklerin savaşı . kesinlikle bu seriyi okumalısınız...

PPlodPaint· Final (Fısıltı, #4)
10/1008.01.2015

direkman spoiler a geçiyorum. spo*** SCOOOT?!!!! Çok sarstı gerçekten. Bazen kitapları daha iyi yapabilmek için iyi karakterleri öldürmelerinden nefret ediyorum. Özellikle de favorilerimden birini. Dante -.-

BBlack Bird· Final (Fısıltı, #4)
4/1003.01.2015

Genç okuyucular beğenecektir. Yakışıklı erkek ve doğaüstü güçleri olan kız var başka da bir şey yok.

AAyşenur Gül· Final (Fısıltı, #4)
10/1014.12.2014

seriyi tereddütsüz alıp okuyun kusursuz seri bittiği için her ne kadar üzülsemde harika bir okuma tecrübesiydi :)

SSatıgül Yüksek· Final (Fısıltı, #4)
5/1021.11.2014

İlk kitaptan sonra seri tam bir hayal kırıklığı oldu, daha heyecanlı daha hareketli bir son bekliyordum ama olmadı, özellikle final sahnesi tam bir fiyaskoydu, bayan nefil bir gecede kılıç ustası oldu mübarek :) Spoiler vermeden söylemek gerekirse iyi taraftan bir kişiyi öldürdü yazar , diğerleri şerbetliydi galiba piyango o fedakar karaktere vurdu, bari ölüsüne saygı duysaydınız, cehennemin ortasında senin için hayatını veren birinin bir kaç yüz metre ötesinde aniden ilanı aşklar vıcık vıcık aşk sözcükleri girdi devreye, birden ne oluyor neredeyim ben dedim : )) Ayrıca tüm kitaplarda Patch'e fazla yer verilmediğini düşünüyorum,yani erkek karakterin ağırlığını tam anlamıyla hissedemedim, ve Nora hiç ısınamadığım kadın karakterler arasında yerini aldı :)

Ddidem_snr· Final (Fısıltı, #4)
10/1008.08.2014

Keşke bitmeseydi, demeden edemiyor insan.

Mmsrhoran· Final (Fısıltı, #4)
10/1026.07.2014

okuyamadım hala ama bence muhteşemdir Patch'e aşık oldum desem yalan sayılmaz :D

PPinar Cavus· Final (Fısıltı, #4)
10/1018.06.2014

Seriyi toplam 2 defa okudum ikisinde de bu kitabın sonunda hüngür hüngür ağladım. Bildiğin kendimi tutamadım :)) Müthiş bir son.

Mmüjgen· Final (Fısıltı, #4)
10/1028.04.2014

tüm seriyi severek okudum, ama en iyisi final kitabıydı

Mmobi00· Final (Fısıltı, #4)
6/1002.04.2014

hiç beklediğim gibi bir final olmadı büyük hayel kırıklığı yaşadım.

Llucille· Final (Fısıltı, #4)
10/1012.01.2014

Fısıltı Serisi arasında en son ve en güzel kitap. Bazı olaylar sanki biraz saçmalıyor ama okumaya değer diye düşünüyorum. Aslında sadece Patch için bile okunabilir. O patch ve nora arasındaki diyaloglar beni benden alıyordu. Hele kitabın son cümlesi; Nora: "Beni etkilemek için mi böyle giyiniyorsun?" Patch: "Hayır Melek, seni etkilemek için soyunuyorum. Patch Nora ya her melek dediğinde ben eriyordum ahaha.

Eecem_yanarr· Final (Fısıltı, #4)
10/1010.01.2014

çok güzel bir kitap

GG_and_P· Final (Fısıltı, #4)
10/1006.01.2014

Serinin son kitabı beklediğimden de iyi çıktı ve yazar son kitapta beni baya bir şaşırttı . Bu seriyi mutlaka okuyun derim , bağımlısı olacaksınız . http://hayalperestinzamanyolculugu.blogspot.com/2014/01/final-hush-hush-4kitap-yorum.html

HhAnAJks· Final (Fısıltı, #4)
10/1031.12.2013

Finalle ilgili tek diye bileceğim şey !!! 3buçuk 4 saatlik gibi kısa bir sürede bu kitabı Okudum ve resmen delirdim ßukadar çabuk bitemezdi ßukadar çabuk olamazdı. Kendimi ruyadan uyanır gibi hisettim her kitap beni etkiler aslında oldukça fazla etkiler ama bu seri gerçekten iliklerime kadar beni heycanlandıran bir kitapdı ve yazara gerçekten çok fazla kızdım. Bukadar çabuk bittirdiği için bu seriyi ... Bu Seriyi okumuyanlarınız varsa ellerindeki kitapları bir anca bırakıp en yakın kitapcınızdan fısıltıyı almaya bakın gerçekten pişman olmiyacağınız bir melek serisi sizi beklemekte ...

EEBusraAy· Final (Fısıltı, #4)
6/1026.12.2013

Diğer 3 kitaptan çok farklıydı bence. Yani serinin diğer kitaplarındaki tadı alamadım Final'de. Çok büyük merakla bekliyordum, bu serinin aşığı olarak bu kitap sıkıcı bile geldi bana. Becca işi oldu bittiye getirmiş biraz. Ama güzel bir sona bağlamış.

CCursedPrincess· Final (Fısıltı, #4)
10/1020.12.2013

Kesinlikle serinin en güzel kitabı.Sonu süper bitsede hüngür hüngür ağlamama engel olamadı..Hatta seriyi birkaç sefer daha okuyacağım.Benim için gerçekten ölümsüz bir eserdi.

NNeva· Final (Fısıltı, #4)
6/1011.12.2013

Bu kadar güzel giden bir serinin katledilişi... Baştaki laf salataları yerine sonunu aceleye getirmeden daha düzgün yazabilirdi. Gereksiz bir dram çabası, sonra gereksiz bir tören, Vee ne ara kotardı o işleri diyorsunuz, sonuç alakasız bir son...

Benzer Kitaplar