E
egoyis

03.05.2015

6/10

kitap başta sıkıcıydı, ortası okuttu, sonuna doğru baya heyecanlı ve güzel, sonu bok afedersin. özetle: kitap, çok güzel değil ama berbatta değil. orta dereceli diyelim.

Baskı: Şah Mat (Komiser Sensi ve Dr. Claps, #1)