E
estima

14.05.2015

8/10

Başlarda hiç bir şey anlamadım ama sonradan öyle bir açıldı ki kitap elimden bırakamadım. Özellikle o isimler ve oranlar beni benden aldı. Gayet keyifliydi. Okunası..

Baskı: Dublörün Dilemması