jodi picoult
26.07.2015
Kitabın konusu ve anlatımı oldukça sarsıcıydı. Hala bazı kısımlarını çok net hatırlıyorum ve etkileniyorum hatırladıkça. Ama bazen çok sıkılıyordum; akmıyordu kitap. O yüzden 7 puan veriyorum.
Baskı: Yapboz