Eser· Kitap

Yapboz

8.2/10(60)

Her şeyin birbiriyle kusursuz uyum içinde olduğu durumlarda mutlaka bir kusur vardır.Nina Frost parlak bir kariyere, sevecen bir eşe, çok güzel, uyumlu ve zeki bir çocuğa sahip. Hukukçu, üstelik bölge savcısı. Bu tabloyu anında paramparça edecek saldırı nasıl ve nereden gelebilir?Küçük Natanielin aniden konuşmayı kesmesiylebaşlayan olaylar cinsel tacize uğradığının anlaşılmasıylagelişir ve önceden kestirilmesi olanaksız yerlere uzanır.Nina mesleği olan hukukun adaleti yerine getirmekte nederece başarılı olduğunun muhasebesini yapar ve hayatınıdarmadağın eden suçun cezasını kendi elleriyle vermeyeyönelir; eşi Caleb ise onun yaşattığı travmayabeklenmeyen bir tepki gösterecektir.Suç ve ceza, yargı ve adalet...Her suç cezasını gerektiği şekilde bulur mu?Her yargılama adaleti gerektiği şekilde yerine getirir mi?Gazete sayfalarında, ekranlarda her gün izlediğimiz suçsevdiklerimizden birine karşı işlense ne yaparız?Tüm bunları düşündürecek, okuru kendisi, daha da önemlisi vicdanıyla tartışmaya itecek bir roman.

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Yapboz

Yapboz

APRİL YAYINCILIK

455 sayfaISBN 97897560063132010-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.2/ 10
60 puan
10
16
9
12
8
15
7
10
6
4
5
1
4
0
3
1
2
1
1
0
Jjelibon· Yapboz
7/1026.07.2015

Kitabın konusu ve anlatımı oldukça sarsıcıydı. Hala bazı kısımlarını çok net hatırlıyorum ve etkileniyorum hatırladıkça. Ama bazen çok sıkılıyordum; akmıyordu kitap. O yüzden 7 puan veriyorum.

GGulidya· Yapboz
7/1006.04.2015

Bu kadının tüm kitaplarını severek ve beğenerek okuyorum.

Mmvsyrsln· Yapboz
8/1007.10.2013

İçeriğini pek hatırlamasam da -okuyalı uzun zaman oldu- akıcı ve güzel bir kitaptı.

8/1019.05.2013

Şaşırtan sonlar için ideal bir kitap.

9/1019.05.2013

çok etkilendim...yazarın okuduğum ilk kitabı...biraz fazla uzatmış ama kurgusu güzeldi...ne kadar başarılı olursa olsun bir kadın,söz konusu annelik olunca adaleti kendi elleriyle sağlamaya çalışması, savcı iken aslında acı çeken ailelerin neler çektiğini anlamayıp bunları kendi oğlu tacize uğrayınca görmesi ve sonunda oğlu için mesleğinden vazgeçmesi takdire değer bir durum...

Kkujata· Yapboz
10/1008.01.2013

Hayran olarak ve etkilenerek okuduğum ikinci Jodi Picoult kitabı. Eserlerinin tamamını okumak istiyorum.

10/1024.09.2012

Bence okunması gereken kitaplar arasında...

Ddoganozmurat· Yapboz
7/1001.07.2012

Yapboz okuyucuyu hüzünlendiren bir kitap. Kendi çevremizde karşılaşmasak da bu dünyada olduğunu bildiğimiz iğrenç bir olayın arkada bıraktıklarıyla mücadele eden bir aileyi anlatıyor.

Bbahar· Yapboz
10/1003.01.2012

Harika.

BBeyaz Gölge· Yapboz
3/1009.07.2011

Yazarın dilinden nefret ettim. . O günden beri bir kitabı alırken ilk başta iki üç sayfasını okuyorum. .

Benzer Kitaplar