10/10

Hislerini derinlerde yasayan arkadaslara onerimdir bu kitap. Mutlaka okunmalı.Arayan herkesin kendisinden parçalar bulabilecegi nitelikte. Kitap aslında bazen aradiginiz ozgurluklerinizi, yasayip unutmak istediklerinizi, cumlelerin bittigi yerde susuşlarınızı , insanlardan kacma cabanızı, gercegi inkar etme dürtünüzü anlatiyor. Yasama farkli pencerelerden bakilmali belkide...

Baskı: Ve Sen Kuş Olur Gidersin