Eser· Kitap

Ve Sen Kuş Olur Gidersin

8.2/10(152)

Önceden söyleyebilecek bir sözüm yok... Söylenmesi gereken ne varsa söylemeye çalıştım. Bu benim gibi biri için çok kolay değil. Bir çırpıda anlatmaya çalıştım her şeyi. Durup düşünürsem anlatmaktan vazgeçebilirdim. Bazı şeyleri, anlatmaktan ötürü de pişman olacağımın farkındayım. İnsan, duygularının apaçık bir biçimde başkalarınca bilinmesini istemez sonuçta. Bir öykü kahramanı olmanın rahatlığına bırakıyorum kendimi...Samimi bir dille yazılan ve ruhlarınızı okşayacak Ve Sen Kuş Olur Gidersin kusursuz bir eser.

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Ve Sen Kuş Olur Gidersin

Ve Sen Kuş Olur Gidersin

Profil Yayıncılık

127 sayfaISBN 97897599608342013-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.2/ 10
152 puan
10
41
9
31
8
34
7
22
6
13
5
9
4
1
3
1
2
0
1
0
Bbirbenbirsen· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
6/1023.03.2018

Tarik Tufan ile ilk tanismam bir edebiyat dergisinde okudugum yazisi ile oldu (ya Ot ya da Kafa olacak). Yazis bicimini, anlatimini cok begenmis ve etkilenmistim. Bu kitap okudugum ilk kitabi.. Cok ince bir kitap (125 sayfa) oldugu icin cabuk okunuyor..Alti cizilecek, derinden etkileyen cok cumle var kitapda. Bir erkegin, gunlugunden bir bolum okur gibi baslayan kitap, ortalarinda bir romana donusuyor... Sonlarina dogru yazar diger kisilerin de ic konusmalarini kitaba katarak sasirtiveriyor birden okuyani... Annesinin olumunden son derece etkilenmis, ailevi sikintilar ceken, yalnizlik ile bogusan ve huzuru arayan bir adam ... Ayrica da iflah olmaz bir asik... Bu yasadiklarini hayatindan kesitlerle bolum bolum okuyoruz. Ilk olarak bu kitabi ile okumaya basladigim Tufan"in bundan sonraki kitaplarinda citayi daha da yukselttigini dusunuyorum, o nedenle baska kitaplarina da goz atacagim:)

Eefendi zibidi· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
5/1013.11.2017

Ortalama bir anlatım, zayıf kurgu, zayıf hikaye...

Ssadecekitap· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
7/1029.09.2016

Kısaydı ama altı çizilecek kelimeler fazlaydı bence. Ağır bir depresyon keyifli anımda okuyamadım. Sonra elime bir aldım bir dahada düşmedi zaten tavsiyemdir.

BBüşra Kurt· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
8/1001.02.2016

Kitapta altini cizdigim cumleler tadindan kalpten cikmiyor :)

Yyeşimmm· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
10/1024.12.2015

Tarık Tufan'ın okuduğum ilk kitabı. O kadar çok cümlenin altını çizdim ki. Sarsıcı bir kitap, kesinlikle okunmalı. "Susuyor olmam, acı çekmediğim anlamına gelmez..."

SScylla· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
10/1016.03.2015

İlk 5-10 sayfasından sonra acaba yarım mı bıraksam diye düşünmüştüm ama iyi ki devam etmişim, çok etkilendim çok güzeldi. Kitabın ismi bile şiir gibi, içinde de birçok altı çizilecek cümleler vardı.

Aay'raç· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
8/1011.01.2015

Kapagina vurulup aldigim ve pisman olmadifim kitaplardan..bununla birlikte basladik Tarik Tufan okumaya.art arda bitirdim hepsini.

Nnurctlbs· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
8/1020.08.2014

Depresyonu bu kadar iyi anlatabilmiş olması beni üzüyor.

Ffsalim54· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
9/1017.01.2014

Bir solukta okuduğum harikulade Tarık Tufan kitabı... Hikayeden çok hayata dair tespitlerini sevdim bu kitap da ... bu sıcak, samimi kitabı okurken bir çok yerin altını çizeceksiniz Ve kendinize ait bir çok düşünce ve psikolojinin izlerini göreceksiniz...

Aalışılmadık· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
10/1016.12.2013

Hislerini derinlerde yasayan arkadaslara onerimdir bu kitap. Mutlaka okunmalı.Arayan herkesin kendisinden parçalar bulabilecegi nitelikte. Kitap aslında bazen aradiginiz ozgurluklerinizi, yasayip unutmak istediklerinizi, cumlelerin bittigi yerde susuşlarınızı , insanlardan kacma cabanızı, gercegi inkar etme dürtünüzü anlatiyor. Yasama farkli pencerelerden bakilmali belkide...

Eezgidkyl· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
6/1004.11.2013

Çok büyük anlamlar yüklediğim için mi bu kadar dokunmadı bu kitap bana yoksa hissedemeyecek durumda mıydım bilmiyorum... Elimde sürünen bir kitap, belki daha sonra tekrar okuyup hissedebilirim ben de..

Ssumeyye· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
10/1029.09.2013

Ve ben, kuş olup gittim.

Aaysebal93· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
7/1028.07.2013

"Bir çırpıda anlatmaya çalıştım her şeyi. Durup düşünürsem anlatmaktan vazgeçebilirdim." ufuk açan özel bir kitaptır

SSamet· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
9/1018.07.2013

Kitabın kapak resmi ile içindekiler bütünleşmiş.Kitabı okuyan herkesin aklına şu cümle yer edinmişti. "Susuyor olmam, acı çekmediğim anlamına gelmez."

İİrmuzn· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
9/1017.04.2013

Susuyor olmam acı çekmediğim anlamına gelmez.

Ddertli dentist· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
10/1006.04.2013

Kitaba aşık oldum sanırım ...Dün elime alıp bir çırpıda bitirdim adeta yutarcasına delice okudum. Ruh dünyama o kadar yakından dokunan nadir kitaplardan

Yyasarsever· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
10/1005.03.2013

yıldızlı 10... "susuyor olmam,acı çekmediğim anlamına gelmez"

Ffosforlukelimeler· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
10/1006.11.2012

"Susuyor olmam, acı çekmediğim anlamına gelmez." Günlerdir, belki de aylardır cevabını aradığım soruların cevaplarını bulduğum kitap.

MMustafa Aziz Temiz· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
6/1001.11.2012

Hep tanıdık cümleler hep. Liseli genç aşıklara uygun bir kitap.

Vvonlanthen· Ve Sen Kuş Olur Gidersin
10/1025.01.2012

harika bir kitap daha..

Benzer Kitaplar