G
gizempayal

14.12.2015

3/10

sonunu uzattıkça uzatmış o kadar bunaldım ki atlayarak okudum resmen.sanırım istanbul hatırasını okuduktan sonra okudugum için çok yavan geldi.beğenmedim.

Baskı: Şah Mat (Komiser Sensi ve Dr. Claps, #1)