C
cuburcu

25.08.2012

8/10

Anya ve Lucien!!! Kesinlikle çok iyilerdi. Anyanın lucienin peşinde koşması ve onun reddedişleri :):) tabi birde kronosun emriyle anyayı öldürmek zorunda olması var tabi ama dozunda romantik, biraz şehvetli güzel bir kitaptı.

Baskı: En Karanlık Öpücük (Karanlığın Efendileri Serisi, #2)