markus zusak
27.07.2014
Son derece güzel bir kitap. Çok beğenerek okudum.yazarın anlatımı da gayet hoşuma gitti. Diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum
Baskı: Hiç Kimse Sıradan Değildir