
Gece Yolu
kristin hannah
10/10
"Ateşböceği Yolu kitabı kadar etkilenebilir miyim yeniden" diye şüphe ile elime almışken Gece Yolu'nu, bir kez daha kendimi karakterlerin hayatlarında sürüklenirken buldum; hem de kitabın başından beri. Tüm sürükleyiciliğiyle elimden bir kez daha bitene dek bırakmak istemediğim bir Kristin Hannah kitabı daha, en sevdiğim kitaplarım arasına girdi. Kalemine sağlık Kristin Hannah; karakterlerine, duyguları anlatımına ve kalbime zihnime yansıtma becerine hayranım... Gece Yolu; bir kez daha dostluğu, öfkeyi, esas sorunları göremeyecek kadar acıya gömüldüğümüz anları ve farkındalıkları anlatıyor. Kalemi o kadar sağlam bir hikaye ki, Kristin Hannah işte... :)
Baskı: Gece Yolu