
Yeşil Yol
stephen king
8/10
Uzun zamandir okumak istedigim bir kitapdi.Filmini ise bekletiyordum kitabi okuyup izlemek icin. Kitabi okudukdan sonra filmi izlemek istemedim.Cunku o kadar guzel anlatilmisti ki bunun kafamda yarattigi imagi degistirmesini istemedim.kesinlikle okuyun diyecegim kitaplardan.Bir klasik degil ama kendi tarzinin en iyisi.tipik Stephen Kings yaraticiligi.Severek merak ederek okudum.
Baskı: Yeşil Yol