
Sınırın Güneyinde, Güneşin Batısında
haruki murakami
E
efendi zibidi
23.04.2016
6/10
Çok sıradan bir hikaye, sıradan bir anlatım ve sıradan bir kurgu. Biri bana Murakami'nin en iyi kitabını söylerse sevinirim. Çünkü ikinci denememde de bu adamın neden bu kadar övüldüğünü anlayamamış durumdayım.
Baskı: Sınırın Güneyinde, Güneşin Batısında