
Bizim Büyük Çaresizliğimiz
barış bıçakçı
T
Tilkinin_ini
12.08.2014
7/10
Dili güzel, anlatımı akıcı, samimi bir kitaptı... Zaman kaybı diyenler olmuş, bence değildi... Tabii ki daha fazlasını bekledim okurken ve yarım kalan şeyler oldu ama haksızlık edemem, tavsiye ederim...
Baskı: Bizim Büyük Çaresizliğimiz