T
Tilkinin_ini

12.08.2014

7/10

Dili güzel, anlatımı akıcı, samimi bir kitaptı... Zaman kaybı diyenler olmuş, bence değildi... Tabii ki daha fazlasını bekledim okurken ve yarım kalan şeyler oldu ama haksızlık edemem, tavsiye ederim...

Baskı: Bizim Büyük Çaresizliğimiz