samuel beckett
15.11.2013
Okuduğum bir köşe yazısında Godot'nun aslında God ve İdiot kelimelerinin birleşimi olduğunu,Vladimir'in God kısmını,Estragon'un ise eserdeki İdiot olduğu anlatılmıştı,bence oldukça mantıklı bir teori, yani aslında Godot başından beri sahnedeydi!
Baskı: Godot'yu Beklerken