Eser· Kitap

Godot'yu Beklerken

8.4/10(123)

Godotyu Beklerken 1948 yılında Fransızca olarak yazıldı ve 1953te Pariste sahneye kondu. Zamanla ülke çapında bir ün kazandı. 1954 yılında Beckett tarafından bazı değişikliklerle İngilizceye çevrildi ve başka ülkelerde de sahnelenmeye başladı. Avangard olarak nitelenmesine karşın hızla klasikleşti. Oyunun varoluş sancıları çeken kahramanları, yolları kesiştiğinde birbirleriyle iletişim kurmaya çalışırlar. her gün yinelenen bu ritüelde bellek işlevinin yerine getiremeyince de gerçekliğin kesinliğinden uzaklaşmaşa başlarlar.Kimilerine göre tüm zamanların en iyisi olan bu oyun, 21. yüzyılda da kafamızda soru işaretleri bırakmaya devam ediyor.

Baskılar5

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Waiting for Godot

Waiting for Godot

Faber and Faber

87 sayfa2006-01-01
Waiting for Godot

Waiting for Godot

87 sayfa
Godot'yu Beklerken

Godot'yu Beklerken

124 sayfa
Godot'yu Beklerken

Godot'yu Beklerken

Kabalcı Yayınevi

124 sayfa2000-11-01
Godot'yu Beklerken

Godot'yu Beklerken

Kabalcı Yayınevi

124 sayfa2012-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.4/ 10
123 puan
10
34
9
33
8
24
7
18
6
9
5
2
4
2
3
0
2
1
1
0
Mmuhammet hüseyin sarı· Godot'yu Beklerken
9/1028.03.2017

Bekliyoruz

Dderyasin· Godot'yu Beklerken
9/1015.01.2016

Kitap iki perdelik tiyatro tarzı yazılmış. Yazar çok iyi betimlemeler yapmış okurken izlemiş kadar oldum ve de çok eğlendim :)

ZZehra YAZICI· Godot'yu Beklerken
10/1015.09.2015

Tek kelime ile harikulade.

IIlginn· Waiting for Godot
10/1010.12.2014

Varoluşcu felsefeye dair yazılmış en iyi oyundur. Hem eğlenceli,hem düşündürücü...10/10

Ffreebird55· Godot'yu Beklerken
8/1002.01.2014

şu ana kadar okuduğum şeyler arasında hiçbir şeye benzemiyor, oldukça tuhaf doğrusu. fakat bana öyle geliyor ki, üzerinde saatlerce tartışılabilecek bir potansiyel taşıyor.

Ssedaflora35· Godot'yu Beklerken
10/1016.11.2013

Bu kitap bana hediyeydi. İlk okuduğumda o kadar sıkıldım ki yarım bıraktım. Aradan 2 yıl geçtikten sonra tekrar elime aldım ve anladığım tek şey bu geçen süre zarfında beni bekleyini elimden kaçırdığımdı. Benim hayatımda ki yeri büyüktür Godot'nun :)

Wwheatley· Godot'yu Beklerken
10/1015.11.2013

Okuduğum bir köşe yazısında Godot'nun aslında God ve İdiot kelimelerinin birleşimi olduğunu,Vladimir'in God kısmını,Estragon'un ise eserdeki İdiot olduğu anlatılmıştı,bence oldukça mantıklı bir teori, yani aslında Godot başından beri sahnedeydi!

Rrabiacanan· Godot'yu Beklerken
2/1020.09.2013

okumak sıkıcıydı bide izlemek lazım

Ggodot· Godot'yu Beklerken
10/1025.07.2013

godot kim mi? sakın ha google'da godot kim diye aratma, çok kızarım! godot bütün arzuların, arzuların besleyen umutların ve zaman geçtikçe umutsuzluğun. godot asla gelmeyecek ama yine de onu bekle. yaşamak godot'yu beklemektir. etrafındaki "köleler" ve o köle sahibi "acımasız insanlar" bunların birer anlamı var. godot'nun etrafında dolanacak bunlar. düşün onlar neler? oku ve düşün.

Ookurmerv· Godot'yu Beklerken
6/1025.05.2013

açık, kısa, net samimi...

SSof!· Godot'yu Beklerken
4/1020.03.2013

Başından sonuna kadar saçmalıklar eseri. Bir şizofrenin konuşmaları ne kadar sevilirse ben de bu kitabı o kadar sevdim. Şizofrenleri dinlemek bile daha zevkli gerçi, haksızlık etmeyeyim.. Kendime işkence ediyormuşum gibi hissettiğim bir kitaptı. Fen lisesi mezunu adamım ben, sayısalcı rasyonel adamım. Bana ve benim gibi olan insanlara hiç hitap etmeyecek bir kitap.

Ssütlü kahve· Godot'yu Beklerken
5/1003.02.2013

"Aklımız uzun süredir dipsiz derinliklerin bitimsiz gecelerinde dolanıp durmuyor mu zaten?"

Ggizemnurtozlu· Godot'yu Beklerken
9/1012.08.2012

Kusursuz.

Mmustafaertin· Godot'yu Beklerken
8/1003.07.2012

Zamanın döngüselliği ve hafıza ile ilişkisinin ifadesini bulduğu bir eser.. Modern çalışma tarzı ve Kapitalist düzenin de Godot'yu beklemekten farklı olmadığı söylenebilir..

VViolet Zarpandit· Godot'yu Beklerken
10/1006.06.2012

ESTRAGON: Hah, tamam, hadi birbirimizin fikirlerini çürütelim. VLADIMIR: İmkansız. ESTRAGON: Öyle mi? VLADIMIR: Artık düşünme tehlikesinden uzaktayız. ESTRAGON: Neden yakınıp duruyoruz öyleyse. VLADIMIR: Düşünmek en kötüsü değil. ESTRAGON: Belki de değildir. Ama az şey mi?

Ggulsaht· Godot'yu Beklerken
9/1021.05.2012

İnsan ilişkileri, tekrarlar, unutmalar...

Yyeleken· Godot'yu Beklerken
10/1004.02.2012

Herkes de okumasın ,deyip saklamak istediklerimden..

Benzer Kitaplar