Godot'yu Beklerken
Godot'yu Beklerken

samuel beckett

S
sedaflora35

16.11.2013

10/10

Bu kitap bana hediyeydi. İlk okuduğumda o kadar sıkıldım ki yarım bıraktım. Aradan 2 yıl geçtikten sonra tekrar elime aldım ve anladığım tek şey bu geçen süre zarfında beni bekleyini elimden kaçırdığımdı. Benim hayatımda ki yeri büyüktür Godot'nun :)

Baskı: Godot'yu Beklerken