M
Mervekoroglu

11.12.2014

8/10

1 gün gibi kısa bir sürede bitirdim ki zaten film izler gibi okuyunca çok bile:))Harika bir kurgusu var dili muhteşem olaylar hiç beklemediğin şekilde gelişiyor.Ne oluyor demeden olay olmuş bitmiş bile:)Esprileri çok sevdim konuşmalar diyaloglar arkadaşlık çok güzeldi.Kısaca kitap çok güzeldi ama benim için Zusak Kitap hırsızı:))

Baskı: Hiç Kimse Sıradan Değildir