
Aşk ve Gurur
jane austen
9/10
Klasiklerden okuduğum ilk kitap. Başlarda çok sıkıcı geldi, yazım dili ve Mr.-Mrs'lere alışmak hafiften zorladı ama sonradan su gibi aktı :) Kesinlikle okumalısınız. Hatta bunun bir mini dizisi filan varmış şimdi onu seyredeceğim. :) Son olarak; Kitabın adı bence cuk oturmuş. "Gurur ve Önyargı"
Baskı: Gurur ve Önyargı