I
inci16

07.05.2017

6/10

Açıkçası Zweig'in diğer kitaplarına göre değerlendirecek olursam biraz hafif kalmış, ancak psikolojik tahliller, betimlemeler sanki hikayeyi yaşanırken kıyısından izliyormuşcasına hissetitiryor hakikaten, başarılı bir hikaye kesinlikle etkileyici buldum.

Baskı: Olağanüstü Bir Gece