Yalnızız
Yalnızız

peyami safa

I
illetyus

23.09.2013

10/10

Çok kaliteli ancak gereğinden fazla uzun bir psikolojik roman. Bazı yerleri takip etmekte (anlamakta) zorlansam da okumaya değer. Bilinç, Altbilinç ve Üstbilinç arasındaki ilişki anlatılmaya çalışılmış. Arada bir ütopik alıntılar yapılması da cabası :)

Baskı: Yalnızız