M
mvsyrsln

08.06.2014

1/10

Çok büyük ümitlerle almıştım. Fakat kitapta erotizm ve tanrı tanımazlık ağır basmakta. Sanki dünyada tek yapılması gereken gezmek ve sevişmekmiş gibi gösterilmiş. Çok saçma. Zamanıma yazık..

Baskı: Çocukluğun Soğuk Geceleri