muriel barbery
02.09.2013
okudugum en iyi kitaplardan biri.Etkisi altinda kalmamak elde degil..yer yer gulduren,cokca dusunduren,sanatsal yani agir basan siir gibi bir roman..Harikaydi..
Baskı: Kirpinin Zarafeti