gabriel garcia marquez
01.03.2017
Harikaydı.bitsin istemedim.o kadar isim o kadar karakter epey zorluyor ,dönüp dönüp soyağacını kurcalama ihtiyacı hissettiriyor ama bitince tadı damağında kalıyor insanın...
Baskı: Yüzyıllık Yalnızlık