K
KML DYRN

22.06.2018

10/10

Basit yaşantılardan güzel hikayeler çıkarıyor bu adam.Onun kitaplarını seviyorum.Kitaplarında geçen müzikleri dinliyorum.Gizemli hikayeler.Güzel müzikler.

Baskı: Sınırın Güneyinde, Güneşin Batısında