Ç
çapulcu

31.12.2013

10/10

en sevdiğim kitap buydu benim. Belki de Sirius yüzündendir. Belki de ilk okuduğumda daha çok küçük olduğum için okuduğum en kalın kitap olduğu için...

Baskı: Harry Potter ve Azkaban Tutsağı (Harry Potter, #3)