T
Türkay Baran

30.05.2014

10/10

Bence Pamuk'un en iyi romanlarındandır... Yazım tekniği, dönem panoraması, doğu-batı karşılaştırması... Çok katmanlı bir yazım tekniği içinde, hem sürükleyici bir cinayet romanı okur gibi okunabilecek, tekrar okumaları hak eden bir kitap...

Baskı: Benim Adım Kırmızı