
Godot'yu Beklerken
samuel beckett
V
Violet Zarpandit
06.06.2012
10/10
ESTRAGON: Hah, tamam, hadi birbirimizin fikirlerini çürütelim. VLADIMIR: İmkansız. ESTRAGON: Öyle mi? VLADIMIR: Artık düşünme tehlikesinden uzaktayız. ESTRAGON: Neden yakınıp duruyoruz öyleyse. VLADIMIR: Düşünmek en kötüsü değil. ESTRAGON: Belki de değildir. Ama az şey mi?
Baskı: Godot'yu Beklerken