D
drozlemersoy

27.01.2013

6/10

üniversitedeyken okumuştum. hatırladığım kadarıyla çevirisini hiç beğenmemiştim,ancak anlatılan dünya beni etkilemişti.

Baskı: Bir Geyşanın Anıları