M
ma-belle

31.10.2012

10/10

Kitap için söyleyecek o kadar çok şeyim var ki.. Ama hiçbiri bu kitabı anlatmaya, özetlemeye yetmez. Sadece okuyun.

Baskı: Bir Geyşanın Anıları