A
Ayda V. Gani

05.04.2017

9/10

Yorum yapmayacağım. Herkesin okumasını tavsiye ediyorum. Bir hizmetkarlığın sanatmış gibi sunulduğu geyşalığın başı, ortası ve sonu bu kitapta.Her ülkede adı, adabı birbirinden farklı; nikahlı olsa da. Okuyan kadınların silkelenip kendilerine gelmelerini umut ediyorum.Yorum sizindir.

Baskı: Bir Geyşanın Anıları