Ana
Ana

maksim gorki

V
vehbi34

11.09.2014

9/10

En iyi okuduğum kitaplardan birisi diyebilirim.Kısa sürede hiç sıkılmadan okudum ve bir ders niteliğinde bir başyapıtlardan birtanesi bence özellikle sosyalizmle ilgili olanların mutlaka okumasını öneririm.

Baskı: Ana