maksim gorki
11.09.2014
En iyi okuduğum kitaplardan birisi diyebilirim.Kısa sürede hiç sıkılmadan okudum ve bir ders niteliğinde bir başyapıtlardan birtanesi bence özellikle sosyalizmle ilgili olanların mutlaka okumasını öneririm.
Baskı: Ana