stephen king
30.10.2012
Stephen King'in kitaplarına hayrandım. Bu kitabı okuyunca dahada hayran kaldım. Tek kötü yanı birazcık (!) uzun olması. Onun dışında ben beğendim.
Baskı: 22/11/63