22/11/63
22/11/63

stephen king

Y
yusufgenc

30.10.2012

10/10

Stephen King'in kitaplarına hayrandım. Bu kitabı okuyunca dahada hayran kaldım. Tek kötü yanı birazcık (!) uzun olması. Onun dışında ben beğendim.

Baskı: 22/11/63