Eser· Kitap

22/11/63

8.4/10(82)

22 Kasım 1963'te Dallas'ta üç el silah sesi duyuldu, başkan Kennedy öldü ve tarih yeniden yazıldı. Peki, ya geçmişi değiştirme şansınız olsaydı? Her şey Maine'deki Lisbon Falls kasabasında yaşayan edebiyat öğretmeni Jake Epping'e lokantacı dostu Al Templeton'ın verdiği bir sırla başlar. Aslında lokantasının kileri geçmişe, 1958'e açılan bir geçittir ve Al, Jake'ten saplantı haline getirdiği görevi devralmasını, Kennedy suikastını engellemesini istemektedir. Böylece Jake Epping, George Amberson olarak büyük arabaların ve fiyonklu çorapların dünyasında, herkesin her yerde sigara içtiği bir Amerika'da yeni bir hayata başlar. Boğucu Derry şehrinden, hayatının aşkıyla karşılaştığı sevgi dolu Jodie kasabasına, Lee Harvey Oswald'a ve Dallas'a uzanan bu romanda; geçmiş, geçmiş olmaktan çıkıp gerilim ve heyecan dozu yüksek bir maceraya dönüşüyor. Zamanda yolculuk hiç bu kadar inandırıcı ve bu kadar ürkütücü olmamıştı!

Baskılar3

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

11/22/63: A Novel

11/22/63: A Novel

Scribner

864 sayfaISBN 97814516273052011-11-01

11.22.63

Hodder & Stoughton Ltd

752 sayfa2012-01-01
22/11/63

22/11/63

Altın Kitaplar

815 sayfaISBN 97897521150402012-06-07

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.4/ 10
82 puan
10
22
9
21
8
20
7
12
6
4
5
2
4
0
3
1
2
0
1
0
Eerkncetn· 22/11/63
6/1025.11.2021

Stephen King'den tarih ve bilim kurgunun iç içe geçtiği güzel bir kurgu roman fakat bazı yerlerde gereksiz tekrarlara düşmüş olması kitabın sayfa sayısını çık arttırmış.Fakat anlatım açısından çok yormayan sade herkesin anlayabileceği bir dil kullanılmış. Amerikan tarihini anlamak açısından da okunabilir.

Ffatih şentürk· 22/11/63
9/1022.10.2020

Tipik King romanlarından farklı korku-gerilim öğeleri çok fazla içermeyen ama konusu ve dili itibariyle özgün ve insanı içine çeken bir roman, 50 lerin sonu 60 ların başı Amerika'sinin tasviri kuvvetli, roman uzun ama dil akıcı ve sıkmıyor, meraklısına tavsiye edilir...

10/1011.07.2016

Seneler önce yaşanmış bir olayın gizemi hala üzerindeyken, konu ile ilgili fantastik bir kurgu yapıp tarihin akışını değiştirdiğinizde ortaya çıkan sonuç ne olurdu merak ettiniz mi? Stephen King'in şaheserlerinden biridir bu kitap. Kitabın sonunda JFK suikasti üzerine ne kadar kafa yorduğu ve okuduğunu anlattığında kitabın başarı nedeni ortaya çıkıyor. Kitapta dillere destan bir aşk hikayesi de bulacaksınız. Fantastik-Gerilim-Dram-Macera ne ararsanız bu kitapta. Sen yaz biz okuyalım Stephen King...

QQuike· 22/11/63
9/1025.10.2015

Kitabın kalın olmasın kesinlikle gözünüzü korkutmasın. Stephen King o kitabı 1000 sayfa bile yazmış olsa kurgu o kadar güzel ki hiç sıkılmadan okunabilir. Son sayfaya kadar aynı heyecan aynı merak devam ediyor.

Mmhmtsydn· 22/11/63
10/1027.04.2015

Stephen King'in tarihi gerçeklikle büyüleyici anlatımını birleştirdiği ve ortaya yine çok güzel bir eser çıkardığı kitap.

FFatosCetiner· 22/11/63
10/1003.01.2015

Siz hiç bir kitaba aşık oldunuz mu? Bu kitabın her harfine her kelimesine her cümlesine her satırına aşık oldum. Şiddetle okumanızı tavsiye ederim.

PPRiCELeSS· 22/11/63
9/1012.06.2014

yazarın en sevdiğim kitabı :D

Nnesicka· 22/11/63
8/1008.06.2014

Blogumda yazmış idim: http://neshe.blogspot.com.tr/2013/11/221163.html keyifli okumalar...

Sseyyah gül· 22/11/63
7/1016.09.2013

karar veremedim.800 sayfa okumaya değermiydi değmezmiydi

Mmaviucurum· 22/11/63
10/1014.09.2013

http://maviucurum.blogspot.com/2013/09/okudum-bitti-23-stephen-king-221163.html

Mmelike gürkol· 22/11/63
10/1028.07.2013

müthiş ötesi bir kitap

10/1021.07.2013

Olay örgüsü sanki kendini tekrarlıyormuş gibi görünse de ki derinde aynı sayılır iyi bir roman. Tavsiye ederim. Sonu çok ilginç özellikle de.

Hhaitaenis· 22/11/63
8/1013.06.2013

Çok fazla detay olmasına rağmen sonu çok güzel olan bir roman...

Ppumpkin pie· 22/11/63
9/1003.04.2013

Kitabı okumuyorsunuz, köşenizde oturup tüm olup bitenleri izliyorsunuz. http://pumpkinturta.blogspot.com/2013/02/112263.html

VVanilya· 22/11/63
10/1018.03.2013

Kesilikle çok güzel bir kitap 50lerin 60ların sıcacık samimi havasını içinizde hissediyorsunuz. Sanki oturup size anlatılan bir hikaye gibi, bitince resmen yalnız hissettim kendimi :)

Oolimposgod· 22/11/63
8/1012.03.2013

bı 800 sayfa daha olsa sıkılmadan okurdum!tam fılmı cekılecek kıtap.spıelberg ceker yakında fılmını kesın!

CCem Topaloğlu· 22/11/63
9/1015.12.2012

Biraz daha kısa olsa ve dönemden az daha bahsetseymiş daha leziz olurmuş benim açımdan yinede sabır gerektiriyor ki çok uzun sürdü benimde okuyup bitirmem araya başka kitaplar girdi falan başladıktan sonra.

Yyusufgenc· 22/11/63
10/1030.10.2012

Stephen King'in kitaplarına hayrandım. Bu kitabı okuyunca dahada hayran kaldım. Tek kötü yanı birazcık (!) uzun olması. Onun dışında ben beğendim.

MMrs.Germanotta· 22/11/63
7/1031.08.2012

Göze ilk çarpan şey sayfa sayısı olsa da hikaye okunmaya değer. Kitabın birinci yarısı monoton gitse de, kalan yarı çok heyecanlı.

Mmercure· 22/11/63
7/1023.08.2012

Zaman zaman konuyu çok uzattığını düşünsem de güzel bir kitaptı. Uzun zamandır King okumuyordum, keyifle okudum o nedenle.

Ddetays· 22/11/63
8/1014.08.2012

60'ların havasını öyle güzel yansıtmış, öyle güzel tasvir edip betimlemiş ki inanın kendimi 60'larda hissettim, Jack gibi zamanda yolculuk yaptığımı hissettim. Uzun olmasa tekrar o anları yaşamak, tekrar 60'ların havasını tatmak için okumak isterdim. yaşlandıkça daha bi ustalaşıyor sanki king. adam resmen yazmış. ek olarak müthiş bir araştırma yaptığı ortada bu eser için. gerçi bazı yerlerde sıkılmadım desem yalan olur. Hali ile uzun bir kitap olduğu için bazı yerlerde tasvirler ve betimlemeler epey uzun ve gereksiz olabiliyor. Ve yine birçok yerde uzatılmış maceralar ve anılar sıkabiliyor. Ama tüm bunlar o 60'ların havasını yansıtmak için olduğuna inanıyorum. neyse kıaacası kesinlikle okunması gereken bir kitap.

Aatalante· 22/11/63
7/1013.08.2012

Bilimkurgu, aşk ve tarihi gerçeklikle harmanlanmış çok yönlü -çok katmanlı- King romanı. Yer yer temposunda düşüşler olsa da okunmaya değer bir roman. Ayrıntılı incelemesi için: http://atalante86.blogspot.com/2012/08/221163.html

Zzehra· 22/11/63
9/1030.07.2012

King gene yapacağını yapmış takdir etmek lazım okurken gerçek gibi geliyor insana...

Ddoganozmurat· 22/11/63
9/1015.07.2012

Kitap Jake Epping adlı bir öğretmenin yakın arkadaşı ve karavan-restorant tipi bir lokantanın sahibi olan Al'ın kendisine olan sırrıyla başlıyor. All, Lokantanın kilerinde 1950 Amerika'sına giden bir yol olduğunu ve kendisinden Amerikan Başkanı Kennedy'e olacak olan suikastini önleyip, tarihi baştan yazmasını istiyor. Gelişen olaylar inanın soluğunuzu kesecek. Sanki zamanda siz gidip gelecek, gibisiniz.

Benzer Kitaplar