Fahrenheit 451
Fahrenheit 451

ray bradbury, tim hamilton

M
myusufkirtil

24.09.2019

7/10

Büyük övgüler üzerine merakla başladım. Teması, çizdiği dünya, dönemin koşullarına ilişkin geliştirilen toplum sistemi ve şehir güzeldi, sonunda vermek istediği mesaj da iyiydi ancak bende bitirici etki yaratmadı. Distopya seviyorum, ilgiyle okuyorum ama kitabın sonunda vay be demedim.

Baskı: Fahrenheit 451