yaşar kemal
13.01.2020
Yaşar Kemal in okuduğum ilk kitabı..Keşke daha önce okumaya başlasaymışım.Anlatımını çok beğendim.Artık bol bol Yaşar Kemal okuacağım..
Baskı: Ağrı Dağı Efsanesi